آرینآرین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آرین کوچولوی مریم ووحید

واکسن 4ماهگی

1392/12/19 13:59
نویسنده : مریم
620 بازدید
اشتراک گذاری

   کوچولوی دوست داشتنی من امروزوقتی واکسن٤ماهگیت رو زدی اولش روی تخت فکرکردی میخوان باهات بازی کنن ولی یهو جیغ وگریه ات بلندشد ..تویی که هرشب باکلی ترفند می خوابی و هر ٢ساعت واسه شیر خوردن بیدار میشی.. امشب از بی حالی دوست داشتی فقط بخوابی و اینبار من تورو هر ٢ساعت واسه شیر بیدارت می کردم آخه نگران بودم تب نکنی عزیز دلم ..درضمن ظهرجمعه هم توی خواب هق هق گریه میکردی فدات بشم انگار داشتی خواب بد میدیدی..که خداروشکر من وباباکنارت بودیم و تو آروم شدی ..قربونت بشم عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

0p5wPaAPTBcqnEZpd5DAu_XZ0OKcdTZkryWWFeo1lZo.
17 اسفند 92 15:34
آاااااخ عزیزم،دردداشت کوچولوی دوستداشتنیخوب میشی ناناز
پریسا
17 اسفند 92 15:36
شایانِ منم بایددوهفته ی دیگه بزنه
پریسا
19 اسفند 92 10:59
زندگی فرصت پرواز بلندی ست ولی قصه این است چه اندازه کبوتر باشی..
شیما مامان شاهین کوچولو
21 اسفند 92 1:13
وااااای عشقم فدات شم... خیلی صحنه بدیه اون موقع که میخوان واکسن این طفل معصومها رو بزنن... مریم جون درکت میکنم... تواین عکسه چ نازخوابیده.... بوس بوس واسه ارین جون
مریم
پاسخ
ممنون شیماجون
مامان آرين
25 اسفند 92 7:12
آخي گلم اذيت شدي! آرين خشگل و ناز من بزرگ مي شي يادت ميره خاله جون
مهناز
25 اسفند 92 13:09
الهی دردی نباشه تو گریه کنی عشقم