آرینآرین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

آرین کوچولوی مریم ووحید

نظرات (14)

مامان فرهام
19 آبان 93 11:06
به به پسملی خوش خنده و خوش عکس ما رو ببین ماشااله ...مریم جون اگه میشه سایز عکسا رو بزرگتر کن ممنون WebSite : http://farham1392.niniweblog.com
عمه فروغ
19 آبان 93 11:08
وااااااااااااای پسر خوشگلمون رو ببین بوووس به روی ماهت
پریسا
20 آبان 93 2:04
سلام عزیز دلم،تولدت مبارک،ایشاا...جشن فارغ التحصيلیآیش وازدواجش
مریم
پاسخ
شیما مامان شاهین کوچولو
21 آبان 93 0:00
نازیییییییییی...چ عکسای خوشگلی
مریم
پاسخ
سحرمامی آرتین
23 آبان 93 11:54
وووویی چه عکسای خوشجلی. خالا جونی تولدت مبارک.ببخشیدی کوشولودیراومدم.
مامی دلسا
24 آبان 93 23:49
به به عجب عکسای نازی... جیگررررر
مریم
پاسخ
عاطفه مامان مانیاد
28 آبان 93 12:40
پسر خوشگلتو ببوس از طرف من،ماشاالله بهش براش اسفند دود کن
مریم
پاسخ
مهناز
4 آذر 93 13:01
جون دل مهنازی.........جیگری تو نفسم خوردنشووووووووووووو ...شیطون
مریم
پاسخ
شیما مامان شاهین کوچولو
4 آذر 93 23:25
مریم جون شمام مگه مشهدی بودین من خبر نداشتم؟؟؟؟ خب یه ندا میدادی ،شما و ارین جونم از نزدیک میدیدم والا من نمیدونستم ایشاله قسمت بشه دوباره بیاییم مشهد همو از نزدیک ببینیم
مامان نيكا جون
8 آذر 93 11:23
واسه ارین کوشولوی خوشمزه
مریم
پاسخ
مامان محمد ماهان
9 آذر 93 14:14
سلام عزیزم ماشالله چه پسمل نازی دارین تولد گل پسری مبارک چه مامان با سلیقه ای داری عزیزم[
مریم
پاسخ
ممنون عزیزم
شیما مامان شاهین کوچولو
12 آذر 93 18:12
سلام مریم جون خوبی؟ عزیزم سایت خاصی سراغ ندارم که بگم از اونجا نگاه کزدم... فقط تو وبلاگ رادمهر اگه یه سر بزنی مامانش بخاطر بدغذایی رادمهر کلی سایت سرچ کرده بود و خیلی مختصر و مفید توضیح داده و دستورشم گذاشته بود... خودتم بر اساس ذاءقه پسری میتونی بهش هر چی ک دوس داره بیشتر بدی... من چون شاهین سوپو بیشتر دوس داره سوپ شیر بیشتر واسش درست میکنم... شیرموز و ابمیوه ها رو امتحان کردم اما واسه من جواب نداد.... موفق باشی گلم
عمه فروغ
13 آذر 93 20:21
سلام مریم جان خوبید؟ 1 سال و 1 ماه و 1 روزگیت مبارک آرین جون چرا دیگه پست جدید نمیذارید آرین جونم رو هم از طرف من ببوس
ĸoѕαr
7 اردیبهشت 94 20:58
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مریم
پاسخ