آرینآرین، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرین کوچولوی مریم ووحید

14ماهگیت مبارک آرین جون

1393/10/11 12:56
نویسنده : مریم
854 بازدید
اشتراک گذاری

آرین کوچولو ی ما 14 ماهه شد ..انتهای سیزده ماهگیش (13)همراه بود با سرماخوردگی شدید که واگیرشده بود و بعدش منو باباوحیدش هم کم وبیش مریض بودیم و..خلاصه یه هفته ای میشد که هممون درگیربودیم ..و به هرحال بخیرگذشت..خستهبگذریم ......البته همیشه سعی میکنم تو وبلاگش اتفاقای خوب رو براش به یادگار بذارم ...اینم عکس های 14ماهگی عشقم .....................................        

پسندها (6)

نظرات (16)

عمه فروغ
11 دی 93 13:02
14 ماهگیت مبارک آرین عزیزم ان شاا.. 120 سالگیت رو جشن بگیری خدا نکنه مریض باشی ان شاا.. همیشه تنت سالم باشه عزیزم کریسمس مبارک
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم که همیشه به ما لطف داری
لذت خاطرات به يادماندني کودکي دلبندانتان
11 دی 93 13:05
با سلام و خدا قوت خدمت شما دوست عزيزم از ثبت روز به روز خاطرات ني ني هاي با مزه خودتان لذت مي بريد.درسته؟؟ حالا ما يک پيشنهاد به يادماندني برايتان داريم براي ديدن اين پيشنهاد به ما سربزنيد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما و کودک دلبندتان
مامان امیر محمد وآرسام
11 دی 93 13:52
سلام ...خدابد نده ..ان شالله هیچوقت آرین جوجو مریض نشه...ای جاان توبعضی عکسهاشم معلومه.. ..چهارده ماهگیت مبارک کوچولوی ناز
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان نيكا جون
13 دی 93 11:11
14 ماهگيت مبارك خوشگل پسر .شكلات شدي عزيزم بخورمت
مریم
پاسخ
بابا
13 دی 93 20:51
سلام بابایی انشاالله هیچ وقت مریض نشی بابا جونم دوستت دارم
مامان پریا
15 دی 93 14:40
14 ماهگیت مبارک پسر خوشگل نخیر اینجوری نمی شه من باید بیام از این شازده رو بخورم بس که با نمکه...ماشالا خدا از چشم بد حفظش کنه
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارین شما
مامی دلسا
15 دی 93 18:55
14 ماهگیت مبارکککککککککککک ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی آرین جون
مریم
پاسخ
مامان نيكا جون
15 دی 93 23:00
14 ماهگی مبارک خوشگل پسر. مامانی پسرت از الان ورزشکاره. خیلی ناز میخنده عاشق لبخنداتم
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم نیکا گلی رو ببوس
شیما مامان شاهین کوچولو
20 دی 93 19:45
14 ماهگیت مبارک ارین جون خدا رو شکر الان حال پسرمون خوبه
مریم
پاسخ
مرسی شیماجون
شیما مامان شاهین کوچولو
22 دی 93 20:37
مریم جون نمیدونم چرا بعضی وقتا کامنتاتون نمیاد... پرشین بلاگه دیگه کاریش نمیشه کرد... نی نی سایتم ثبت نام کردم اما انتقال اون همه پست وقت گیره و اصلا وقت و حوصلشو ندارم
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم
Kosar
24 دی 93 19:46
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
رونیکا
28 دی 93 10:56
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
من وکودکم
29 دی 93 0:12
سلااااااااااااااااااااااااااااام بالاخره اومدیم
مریم
پاسخ
پریسا
29 دی 93 10:29
سلام وبلاگ عالی داری خوشحال میشم بهم سربزنی موفق باشی
مامان نيكا جون
1 بهمن 93 15:28
_______$$$$$$ ___________$$$$$$$$ ___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ________$$$$$_$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$ _________$$$$$_$$$_$$$$$ _____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ ____________$$$$$$$$_$$ _____________$$$$$$_ $$ ______$$$$$_________$$ _____$$$$$$$_______ $$ ___$$$$$$$$$$$_____$$ _____ $$$$$$$$$___ $$ ________$$$$$$$__$$ __________$$$$$_$$ ___________$$$$$$ ____________$$$$ _____________$$ ____________$$____$$$$$$$ ___________ $$___$$$$$$$$$$ ___________$$__$$$$$$$$ ___________$$_$$$$$$ ___________$$_$$$$$ ___________$$$$$$ ___________$$$$ ___________$$ تقدیم مامان مریم وآرین عزیز
مریم
پاسخ
مرسی عزیزمنیکاجوونو ببوس گلم
زهرا مامان ایلیا جون
10 بهمن 93 0:41
اخی عزیز دلم ایشالا هیچ وقت مریض نباشی .همیشه تنت سالم و دلت خوش لباس موشی خیییلی بهش میاد ماشالله